سیستم های متال دتکتور برای مایعات و خمیرها

صنایع غذایی بایستی بالاترین استانداردهای کیفیت را رعایت کنند. صرف نظر از اینکه شما گوشت، سوسیس، پنیر فرآوری شده، مربا، خردل یا سوپ ها را تولید می کنید، ردیاب های فلزی ما به شما کمک می کنند تا با اطمینان دستگاه ها و مصرف کنندگان را از آلاینده های فلزی محافظت کنید. از این گذشته، نصب و ادغام آنها در خطوط تولید شما بسیار آسان است.

سیستم های تشخیص فلز ما برای محصولات مایع و خمیر را می توان به سرعت و به راحتی در سیستم های لوله کشی موجود نصب کرد و به کلیه پرکننده های خلاء، پمپ ها، دستگاه های برش و دستگاه های پر کننده سوسیس متصل نمود. متال دتکتورهای ما، به لطف سیستم های جداسازی گوناگون، از بین بردن ایمن و کارآمد همه آلاینده های فلزی را تضمین می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار آشکارسازهای فلزی و جداکننده Sesotec در اینجا در دسترس است.

 

 

 

 

 

جزئیات مزایا:

 

  • به واسطه کوپلینگ های قفل شونده، فلزیاب های ما خیلی راحت و آسان در سیستم های لوله کشی و اتصال به پرکن های تحت خلاء، پمپ ها و سایر تجهیزات پردازش نصب و ادغام می شود.
  • این سیستم ها همچنین کوتاهترین طول نصب ممکن را ارائه می دهند.
  • تمیز کردن این سیستم ها به دلیل نوع طراحی مقاوم و بهداشتی و جنس استنلس استیل به همراه کلاس حفاظتی بالای آنها بسیار آسان است.
  • سیستم های تشخیص فلز ما به شما کمک می کنند تا الزامات IFS ،BRC و FSMA را برآورده کنید.
  • آنها به لطف تکنولوژی دو کاناله  ، بالاترین حساسیت را به تمام فلزات ارائه می دهند، صرف نظر از اینکه مغناطیسی هستند یا خیر.
  • واحد کنترل GENIUS با نمایشگر لمسی ، نظارت بسیار آسان و شهودی را تضمین می کند.
  • پردازش سیگنال دیجیتال ایمنی مطلوب را مطابق با بخشنامه های اتحادیه اروپا فراهم می کند. در عین حال، عملکردهای خود کنترلی، کالیبراسیون خودکار و تابع تنظیم دمای خودکار نیز در این سیستم ها موجود می باشد.
  • بر اساس نتایج بدست آمده، متال دتکتورهای ما به ویژه برای فرآیندهای اتوماتیک و الزامات سیستم های کنترل کیفیت مناسب هستند.
  • این سیستم ها دارای ویژگی یادگیری خودکار می باشد تا بتواند بهترین پوشش کنترلی را از  رسانش ذاتی مواد تحت بازرسی داشته باشد.

 

 

 

 

 

طراحی و تنظیمات جایگزین


برای کاربردهای پرکن و محصولات پمپ شونده

سیستم های متال دتکتور ما برای مایعات، خمیرها و سس ها و به منظور نصب مستقیم در سیستم های لوله کشی تا قطر اسمی 100 میلی متر و اتصال به پرکنهای خلاء و پمپ ها طراحی شده اند.

سیستم های جداسازی متنوع


شیرهای متنوع کاملاً متناسب با مشخصات محصول، حذف ایمن آلاینده های فلزی را تضمین می کند. شیر های مرتبط در انواع توپی، پیستونی و آرک موجود است.

قطرهای مختلف لوله


بسته به جریان عبوری مورد نیاز، متال دتکتورهای ما در قطرهای مختلف لوله در دسترس هستند.

پایدار و قابل حمل


ما می توانیم به صورت آپشنال، دستگاه های خود را بر روی یک پایه ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع ارائه دهیم. سیستم خود تعادلی مرکز ثقل، ایجاد ثبات بالایی را در سیستم  تضمین می کند، خصوصاً هنگام حرکت پایه.

 

 

 

 

محصولات ما:

LIQUISCAN PL

جداکننده های فلزات برای محصولات پمپ شونده

بروشور محصول

 

LIQUISCAN VF
جداساز فلزات برای  پرکن ها

بروشور محصول

 

مطالب مرتبط
سیستم های متال دتکتور برای ستون های موادسیستم های متال دتکتور برای خطوط انتقال پنوماتیکیسیستم های متال دتکتور برای کاربردهای ثقلی و سقوط آزادسیستم های متال دتکتور با نوار نقاله یکپارچه