متال دتکتور (فلزیاب صنعتی) با نوار نقاله یکپارچه


متال دتکتورهای نصب شده بصورت یکپارچه بر روی سیستم های نقاله، امکان شناسایی آلاینده های فلزی در محصولات جداگانه را دارند و محصولات آلوده را به سرعت و با قابلیت اطمینان از خط خارج می کنند. این سیستم مؤثرترین محافظ برای مصرف کنندگان، ماشین آلات و محصولات شما می باشد.

 متال دتکتورهای نصب شده بصورت یکپارچه بر روی نوار نقاله، یک سیستم All-In-One  است که از یک متال دتکتور، یک تسمه نقاله و یک سیستم ریجکت انتخابی تشکیل شده است. این سیستم ها به راحتی در خطوط تولید موجود قابل نصب و ادغام هستند.  متال دتکتورها نوار نقاله ای ما بسیار مقاوم و با کاربرد بهداشتی طراحی شده اند. طراحی ماژولار اجازه می دهد تا راه حل های سفارشی طراحی شده مناسب برای هر نوع خط تولید و محصول خاص شما امکان پذیر باشد. اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد متال دتکتور یا فلزیاب های صنعتی Sesotec در اینجا موجود است.

 

 

شرکت دیباج صنعت پاسارگاد ارائه دهنده انواع متال دتکتورهای صنعتی

 

 

مزایای متال دتکتور با نوار نقاله با جزئیات:

  •  فن آوری چند فرکانس همزمان (Multi-simultaneous frequency) و پردازش سیگنال دیجیتال اطمینان از بهینه ترین میزان تشخیص در کل سطح دهانه را فراهم می کند.
  •  فن آوری کویل مورد استفاده در سری INTUITY یا GLS ، منطقه کوتاه بدون فلز را فراهم می کند ، بنابراین امکان استفاده از نواز نقاله های با طول کوتاه تر را فراهم می کند.
  •  واحد کنترل تسمه نقاله می تواند با سیستم های ریجکت متنوعی تنظیم شود که برای جابجایی طیف گسترده ای از محصولات طراحی شده است.
  •  سیستم متال دتکتور Sesotec برای بازرسی از محصولات بصورت بسته ای یا فله مناسب است و در هر دو محیط خشک و مرطوب قابل استفاده است.
  •  نوار نقاله نصب شده با هدف ایجاد ثبات در متال دکتور و با قابلیت تمیزکاری و نگه داری آسان طراحی شده است تا عملکرد تشخیصی پیشرفته ای را ارائه می دهد.
  •  سیستم های متال دتکتور نقاله ای ما به طور خاص برای صنایع غذایی طراحی شده است.
  •  ما دو مدل مختلف متال دتکتور نقاله ای  ارائه می دهیم:​​​​​​
  •   SANICON ، نوار نقاله های سفارشی است که برای تحقق نیازهای مشتری خاص طراحی شده اند.
  •  RAPICON ، یک نوار نقاله استاندارد است که می تواند در عرض 3-4 هفته تحویل داده شود و دارای طول ، عرض و ارتفاع از پیش تعیین شده می باشد.
  •  سیستم های نوار نقاله ما به گونه ای طراحی شده اند که از دستورالعمل های صنعت مانند استاندارد بین المللی مواد غذایی رعایت پیروی کرده و یا فراتر رود.
  •  استفاده از نمایشگرهای صفحه لمسی با سیستم هدایت INTUITIVE ، یک برنامه سریع و آسان را بر اساس نیازهای خاص محصول فراهم می کند. خطاهای عملیاتی عملاً از بین می روند.
  •  عملکرد AuditCheck امکان آزمایش و ضبط عملکرد تشخیص را بر اساس نیازهای QC خاص با استفاده از یک فرایند خودکار فراهم می کند.
  •  سیستم دیتا لاگ با امکان ایجاد رمز عبور ، تمام ورودی ها را ثبت می کند و می تواند در دستگاه متال دتکتور نصب و برای استخراج داده استفاده شود، همچنین کلیه داده های لازم  مستقیما به شبکه شرکت از طریق مخابره از راه دور  منتقل می شود.
  •  یک سیستم اعتبار سنجی هدایت شده ، کنترل کیفیت را مطابق با استانداردهای HACCP ، IFS و BRC فراهم می سازد.

 

 

نمونه هایی از سیستم های ریجکت:

 

 

 

 

 

طراحی و تنظیمات جایگزین


نوار نقاله

مواد مورد استفاده در نوار نقاله الزامات بهداشتی صنایع غذایی را برآورده می کنند. ما مدل هایی را برای استفاده در حالت خشک و مرطوب ارائه می دهیم.

 

اندازه های متنوع


عرض نقاله استاندارد از 200 تا 500 میلی متر و ارتفاع دهانه مؤثر 100 تا 350 میلی متر با امکان بررسی طیف گسترده ای از محصولات را فراهم می کند.

سیستم های جداسازی متنوع


در راستای خواص مختلف محصولاتی که به بازرسی نیاز دارند، سیستم های جداسازی مختلفی از جمله نوع فشاری، نازل شلیک هوا، بازوهای مفصل دوار ، نوارهای انقباضی و فلپ های ریجکت امکان پذیر می باشد.

غلاف / کاور


ما  در مورد الزامات بهداشتی ویژه و بار مکانیکی گزینه های مناسب برای غلاف و کاور ارائه می دهیم.

قابل تنظیم


طراحی بسیار انعطاف پذیر این سیستم ها، سازگاری آن را به منظور پاسخگویی به نیازهای محصولات خاص مورد مجموعه تولیدی شما امکان پذیر می کند.

 

 

محصولات:

RAPICON
سیستم های متال دتکتور نقاله استاندارد برای تحویل سریع

بروشور محصول

 

SANICON

سیستم های متال دتکتور نقاله کارایی بالا برای صنایع غذایی

بروشور محصول

 

 

 

 

مطالب مرتبط
سیستم های متال دتکتور برای ستون های موادسیستم های متال دتکتور برای خطوط انتقال پنوماتیکیسیستم های متال دتکتور برای کاربردهای ثقلی و سقوط آزادسیستم های متال دتکتور برای مایعات و خمیرها