سیستم های متال دتکتور برای خطوط انتقال پنوماتیک

آلاینده های فلزی در گرانول های پلاستیک، مواد آسیابی، آرد یا آرد سوخاری می توانند منجر بهمسدود شدن نازل ها و فیلترها، آسیب به ماشین آلات تولید و یا محصولات نهایی آلوده شوند. متال دتکتورهای ما برای کاربردهای پنوماتیک، محافظت بهینه در برابر توقف تولید و خرابی ماشین آلات و نیز در برابر شکایت مشتری و ارجاع محصول را ارائه می دهند.

سیستم های تشخیص فلز ما می توانند به سرعت و به راحتی در لوله های انتقال تخت خلاء یا تحت فشار نصب و ادغام شوند. این سیستم ها حتی در سرعت ها و دماهای بالا، آلودگی های فلزی را از مواد فله ای در حال انتقال با حداقل تلفات مواد و بیشترین قابلیت اطمینان در صنایع پلاستیکی، شیمیایی، دارویی و صنایع غذایی حذف می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار سیستم های تشخیص و جداکننده Sesotec در اینجا در دسترس است.

 

 

 

 

 

مزایا با جزئیات:

  • بواسطه کوپلینگ و فلنج های با قابلیت نصب آسان و سریع، متال دتکتورهای ما بدون در نظر گرفتن اینکه زاویه نصب به صورت عمودی، افقی یا هر زاویه دیگر باشد، با انواع سیستم های لوله کشی ادغام می گردد.
  • آلاینده های فلزی را بدون ایجاد جریان متقابل با مواد منتقل شونده و یا کاهش سرعت انتقال، از بین می برند.
  • عملکرد خوب در سرعت ها  و دماهای بالا  و با حداکثر قابلیت اطمینان.
  • فن آوری دو کانال، بدون توجه به اینکه فلزات مغناطیسی هستند یا خیر، بیشترین حساسیت را برای همه فلزات فراهم می کند، حتی اگر در داخل محصول تعبیه شده باشند.
  • پردازش سیگنال دیجیتال، امنیت مطلوب را مطابق با بخشنامه های اتحادیه اروپا تضمین می کند.
  • پارامترهای از پیش تعیین شده عملیاتی بدان معنی است که واحدهای کنترل بسیار آسان کار می کنند.
  • یک دیتا لاگر دارای رمز عبور با گزینه اتصال مستقیم تحت شبکه شرکت،تبادل اطلاعات لازم را تضمین می کند.
  • سیستم های متال دتکتور ما دارای تابع یادگیری خودکار است تا بتواند هدایت ذاتی مواد مورد بررسی را تقویت نماید.
  •  نسخه های سازگار با  ATEX تا 20 زون در دسترس هستند.

 

 

 

ویدئو زیر متال دتکتور (فلزیاب صنعتی) شرکت SESOTEC برای سیستم انتقال مواد با جریان هوا (پنوماتیک) را نمایش می دهد.

 

 

اصول عملکرد:

 

 

طراحی و تنظیمات جایگزین


نصب ساده و آسان


همه اجزا از پیش مونتاژ شده است و فریم مونتاژ نصب سریع و آسان را تضمین می کند.همچنین طراحی کم حجم سبب صرفه جویی در فضای اشغال شده می گردد.

سیستم جداسازی


به لطف فلپ شاتر پاسخگو ، واحد جداسازی "Quick-Flap" با خیال راحت ذرات فلزی را حتی با سرعت زیاد انتقال می دهد بدون اینکه جریان مواد منتقل شده را قطع کند. همچنین از ورود نشت هوا به لوله های انتقال جلوگیری می کند. کل تجهیزات مکانیکی جداسازی ، اتصالات و فلپ جداسازی از فلز ضدزنگ ساخته شده است (1.4301).

قطرهای مختلف لوله


 بواسطه اتصالات و  فلنج های آسان قفل شونده با عرض اسمی استاندارد تا 150 میلی متر بدون داشتن هیچ مشکلی به لوله های موجود خط انتقال ادغام می گردد.

 

محصولات

GF

جداساز فلزات برای لوله های انتقال پنوماتیک

بروشور محصول

 

GF 4000

جداساز فلزات برای لوله های انتقال پنوماتیک با الزامات بهداشتی بالا

بروشور محصول

 

 

 

مطالب مرتبط
سیستم های متال دتکتور برای ستون های موادسیستم های متال دتکتور برای کاربردهای ثقلی و سقوط آزادسیستم های متال دتکتور برای مایعات و خمیرهاسیستم های متال دتکتور با نوار نقاله یکپارچه