ایمنی مواد غذایی و تضمین کیفیت صنایع غذایی با اشعه ایکس

 چگونه دستگاه بازرسی با اشعه ایکس به ایمنی مواد غذایی کمک می کند؟ 

کیفیت محصول اولویت شماره یک در صنایع غذایی است. تولید کنندگان مسئولیت هر گونه آلودگی را بر عهده دارند و ناخالصی ها و مسائل مربوط به کیفیت می تواند به شهرتی ضعیف منجر شود. سیستم های بازرسی اشعه ایکس طیف گسترده ای از آلاینده ها و نقایص محصول را ردیابی کرده و از شما در برابر شکایات مشتری و مرجوع نمودن محصولات - و از مصرف کنندگان در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کنند.

سیستم های بازرسی اشعه ایکس تمام ناخالصی ها و مواد زائدی را که چگالی آن با محصول مورد بررسی تفاوت قابل توجهی دارد را تشخیص می دهد. سیستم های اشعه ایکس ما که برای بازرسی از مواد غذایی طراحی شده اند، محصولات شما را به طور یکنواخت از طریق پرتوی اشعه ایکس بر روی تسمه نقاله عبور می هند. دتکتور نصب شده در بالای تسمه نقاله، اشعه را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. از این طریق، نرم افزار تجزیه و تحلیل ویژه ما یک تصویر دیجیتال اشعه ایکس ایجاد می کند، تا آن را از لحاظ آلودگی و نقص احتمالی محصول بررسی نماید. سیستم های جداسازی یکپارچه از حذف مطمئن محصولات ناخالص و یا معیوب اطمینان ایجاد می کنند.

از طریق نصب این ست آپ ، سیستم های بازرسی اشعه ایکس sesotec محافظت مؤثر در برابر شکایات مشتری و مرجوع نمودن محصول را انجام می دهد. شما می توانید به بیش از 40 سال تجربه ما در بازرسی محصول تکیه کنید!

 

ایمنی مواد غذایی و تضمین کیفیت صنایع غذایی با دستگاه اشعه ایکس برای کسب استاندارد HACCP

 

 

 

فن آوری پیشرو برای تشخیص و کنترل نهایی محصول در خط تولید

نمونه کارهای ما از سیستم های بازرسی اشعه X شامل فن آوری پیشرو در تشخیص و بازرسی نهایی محصول در انتهای خطوط تولید است. اگر راه حل های استاندارد ما مناسب نیازهای شما نیستند، ما با استفاده از سفارشی سازی محصول روش دیگری را برای شما می یابیم. تجربه چندین ساله ما در انواع صنایع کاربر محور، ما را قادر می سازد تا به سرعت در فرآیندهای خود عمیق شویم و راه حل هایی ارائه دهیم که کاملاً در خط تولید شما ادغام شود!

از نظر طراحی و توسعه، ما بر روی نصب، بهره برداری و تمیز کردن سریع و آسان سیستم های بازرسی اشعه ایکس خود تمرکز می کنیم. ماشینهای ما همچنین از ساختار محکم برخوردار هستند  کلیه فرایندهای مهندسی و ساخت در کشور آلمان صورت می پذیرد.

 

 

 

مشخصات و کاتالوگ دستگاه بازرسی اشعه ایکس برای محصولات بسته بندی شده