شرکای تجاری ما

شرکای تجاری ما

شرکای تجاری ما:

 

شرکت BANDERA ایتالیا،

شرکت پر آوازه لوئیجی باندرا دارای بیش از 70 سال سابقه در تولید ماشین آلات و خطوط اکستروژن می باشد، باندرا در فاصله 10 دقیقه ای از فرودگاه مالپنزا شهر میلان ایتالیا قرار گرفته است، در حال حاضر افزون بر 35.000 اکسترودر نصب شده باندرا در اقصی نقاط جهان در حال کار می باشد و روزانه بیش از 420 هزار تن محصولات مختلف پلیمری توسط ماشین آلات باندرا تولید و پردازش می گردد.

شرکت BANDERA  سازنده خطوط اکستروژن فیلم ها و ورق های پلاستیکی شامل  فیلم های FFS و HDB،  فیلم های کشاورزی و پوشش های گلخانه ای، فیلم های 3 تا 11 لایه نفوذ ناپذیر و فوق نفوذ ناپذیر، ژئوممبران، ورق های سه لایه و 5 لایهPET, R-PET   PLA, PMMA,PP, PS,و خطوط کامپاندر PVC  و سایر پلیمرها می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی شرکت باندرا و یا شرکت دیباج صنعت پاسارگاد مراجعه فرمایید یا با ما تماس بگیرید.

 

 

شرکت PAYPER اسپانیا،

شرکت پایپر(PAYPER) یکی از سازندگان مطرح خطوط کیسه پرکن صنعتی، پرکن جامبو بگ، پالتایزر و استرچ هود در دنیا می باشد، محصولات این شرکت جهت سهولت بسته بندی در صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، سیمان و پودرهای معدنی، صنایع غذایی، دخانیات و گستره وسیعی از صنایع بزرگ کاربرد دارد.

این شرکت سیستم های کیسه پرکن محصولات پتروشیمی را تا سرعت 2600 کیسه در ساعت (کیسه 25 کیلوگرمی) ارائه می دهد. 

جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به وبسایت شرکت PAYPER و یا بخش ماشین آلات و تکنولوژ یهای شرکت دیباج صنعت مراجعه و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت SESOTEC آلمان،

شرکت سسوتک آلمان جزء شرکت های تراز اول جهان سازنده  سیستم های متال دتکتور نوار نقاله ای، ثقلی و ... با حساسیت بسیار بالا و ، سورتینگ های  NIR، و بازرسی محصول اشعه ایکس می باشد. 

محصولات این شرکت در طیف بسیار وسیعی از صنایع و کارخانجات تولیدی شامل صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی، شیمیایی، لاستیک و پلاستیک، صنایع بازیافت، صنایع چوب و کاغذ و بسیاری از صنایع فرایندی و تولیدی کشور مورد نیاز و قابل استفاده می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به وبسایت شرکت sesotec  و یا بخش ماشین آلات و تکنولوژی های شرکت دیباج صنعت مراجعه و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت POLIMER TEKNIK (POEX)  ترکیه

شرکت پلیمر تکنیک ترکیه (POEX) سازنده اکسترودرهای دو مارپیچ همسوگرد و خطوط کامپاندینگ مواد پلیمری، بیولوژیکی، محصولات غذایی و بهداشتی و بزرگترین سازنده این خطوط در ترکیه می باشد. شرکت POLIMER TEKNIN بواسطه کیفیت بسیار عالی و طراحی منحصر به فرد و کاملا مهندسی و استفاده از بهترین تجهیزات اروپایی توانسته است به یکی تامین کنندگان اصلی ترکیه و نیز کشور های اروپایی تبدیل شود. 

 

شرکت  MICRO LASER TECH آلمان

ارائه دهنده تکنولوژی های لیزر در صنعت بسته بندی شامل: پرفراژ لیزری، حکاکی لیزری، آسان بازشو،  بسته بندی های ضد جعل و هولوگرام، کارتهای هوشمند و ...

تکنولوژی لیزر در صنعت بسته بندی تحولی اساسی را در صنعت بسته بندی ایجاد کرده است، افزایش قابل توجه سرعت تولید در کنار قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری تولید، نوآوری، دقت و کیفیت بسیار بالا سبب کاهش قیمت تمام شده می گردد، سیستم های لیزر شرکت MLT در صنایع دخانیات جهت پرفراژ کاغذ سیگار با سرعت 60.000 تا 1.000.000 منفذ در ثانیه، در صنایع بسته بندی به "منظور آسان باز شو" کردن بسته بندی ها، بسته بندی های ضد جعل، پرفراژ لیزری به منظور تنفس پذیر بودن محصولات غذایی مثل نان، میوه و سبزیجات و نیز در تولید کارت های هوشمند کاربرد دارد.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به وبسایت شرکت میکرو لیزر تک و یا بخش ماشین آلات و تکنولوژی های شرکت دیباج صنعت مراجعه و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت FRIUL FILIERE  ایتالیا،

شرکت FRIUL FILIERE فناوری محدوده وسیعی از پرفیل های پلاستیکی بصورت کاملا خلاقانه و منحصر به فرد را در اختیار دارد و در این راستا نسبت به ثبت پتنت های متنوعی قدم برداشته است

فریول فیلییره سازنده خطوط اکستروژن انواع پروفیل های مهندسی شامل ترمال بریک ها، پروفیل های PU، PS, ABS, PC، فوم PVC، فوم چوب پلاست FFC، پروفیل های درب و پنجره و خانه های پیش ساخته سبک و مقاوم می باشد.

محصولات تولیدی توسط ماشین آلات این شرکت شامل کفپوش، درب، پنجره، قرنیز، دیوارپوش، فنس با خواص ضد آب و مقاوم در شرایط جوی و خود خاموش شونده (ضد حریق)، عایق حرارتی و صوتی، کابل های نوری و مخابراتی، لوله های پلکسی فلزی با روکش PVC، شلنگ ها و ... می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به وبسایت شرکت FRIUL FILIERE و یا بخش ماشین آلات و تکنولوژی های شرکت دیباج صنعت مراجعه و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت  INAN PLASTIKترکیه

شرکت اینان پلاستیک ترکیه دارای سابقه 30 ساله در ساخت خطوط بازیافت انواع پلاستیک و کابل، ماشین آلات ترموفرمینگ با تکنولوژی TILTING  و  سرعت بالا، انواع آسیاب های کنار دستگاهی، آسیاب مواد بازیافتی و شریدر کلوخه با ظرفیت های بالا می باشد، تولیدات این شرکت علاوه بر تنوع محصول، بازه وسیعی از ظرفیت های مختلف را بر اساس نیازهای مشتریان تحت پوشش قرار داده و توانسته است قیمت های بسیار رقابتی را در کنار کیفیت عالی را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه نماید.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به وبسایت شرکت INAN PLASTIK و یا بخش ماشین آلات و تکنولوژی های شرکت دیباج صنعت مراجعه و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت های MIKFORM و MIKFORMEN ترکیه:

شرکت MIKFORM دارای سابقه 20 ساله در تولید قالب ها و دستگاه های ترموفرمینگ 3 و 4 ایستگاهه با تکنولوژی روز دنیا می باشد، این شرکت با توان مهندسی و ساخت بسیار عالی و استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا در ماشین آلات خود با ارائه 4 مدل از ماشین آلات ترموفرمینگ توانسته است سرعت و کیفیت عالی را در کنار قیمت مناسب به بازار ارائه دهد و جایگاه بسیار خوبی را در صنعت ترموفرمینگ ترکیه، اروپا و امریکا کسب نماید.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به وبسایت شرکت MIKFORMEN و یا بخش ماشین آلات و تکنولوژی های شرکت دیباج صنعت مراجعه و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت EXACT ایتالیا: سازنده ماشین آلات فشرده ساز و گرانول ساز سرد برای فیلم های پلاستیکی

شرکت POLIMER TEKNIK (POEX) ترکیه

شرکت POLIMER TEKNIK (POEX) ترکیه

  شرکت POLIMER TEKNIK (POEX) ترکیه شرکت پلیمر تکنیک با نام تجاری POEX در سال 2006 در شهر بورسا...

شرکت های MIKFORM و MIKFORMEN ترکیه

شرکت های MIKFORM و MIKFORMEN ترکیه

    شرکت های MIKFORM و MIKFORMEN ترکیه شرکت MIKFORM دارای سابقه 20 ساله در تولید قالب ها و دستگاه های...

شرکت  INAN PLASTIKترکیه

شرکت  INAN PLASTIKترکیه

    شرکت   INAN PLASTIK ترکیه   شرکت اینان پلاستیک ترکیه دارای سابقه 30 ساله در...

شرکت FRIUL FILIERE  ایتالیا

شرکت FRIUL FILIERE  ایتالیا

  شرکت FRIUL FILIERE  ایتالیا شرکت FRIUL FILIERE فناوری محدوده وسیعی از پروفیل های پلاستیکی بصورت کاملا خلاقانه...

شرکت GUNTER|CONTEC آلمان_ترکیه

شرکت GUNTER|CONTEC آلمان_ترکیه

    شرکت GUNTER/CONTEC آلمان/ترکیه  شرکت CONTEC ترکیه با مشارکت شرکت  GUNTER KUNSTSTOFF MASCHINEN...

شرکت SESOTEC  آلمان

شرکت SESOTEC آلمان

  شرکت SESOTEC آلمان شرکت سسوتک آلمان جزء شرکت های تراز اول جهان سازنده  سیستم های متال دتکتور...

شرکت BANDERA ایتالیا

شرکت BANDERA ایتالیا

    شرکت BANDERA ایتالیا شرکت پر آوازه لوئیجی باندرا دارای بیش از 70 سال سابقه در تولید ماشین آلات و خطوط...