سیستم تخلیه جامبو بگ

سیستم تخلیه جامبو بگ

 

سیستم تخلیه جامبو بگ/ بیگ بگ

 مادامی که استفاده از بیگ بگ ها در انتقال مواد در صنایع مختلف در حال افزایش است، تخلیه صحیح، ایمن و بدون گرد و غبار آن همواره یکی از چالش های بزرگ اپراتور ها بوده است. سیستم تخلیه بیگ بگ شرکت دیباج صنعت پاسارگاد کارایی و عملکرد بالا، تخلیه بدون گرد و غبار با جابجایی سریع ، ایمن و طراحی ارگونومیک را تضمین می کند.

سیستم‌های تخلیه جامبو بگ شرکت دیباج صنعت پاسارگاد به طور خاص برای تخلیه انواع مختلف کیسه‌های بزرگ/ بیگ بگ/ جامبو بگ طراحی شده‌اند. این سیستم‌ها از انتشار گرد و غبار در هنگام تخلیه جامبوبگ، از بین رفتن محصول یا آلودگی محصول جلوگیری می‌کنند. سیستم تخلیه جامبو بگ امکانات منحصر به فردی برای تخلیه ایمن و بهداشتی مواد غذایی، محصولات دارویی و مواد سمی دارد.

سیستم تخلیه جامبو بگ بیگ بگ

سیستم تخلیه جامبو بگ شرکت دیباج صنعت پاسارگاد دارای ساختاری مدولار است که به موجب آن می‌توان مدل‌های پایه را با چندین قابلیت ارتقا داد تا راهکاری عالی برای تخلیه بیگ بگ ‌ها به دست آید. این ساختار مدولار در سیستم های تخلیه جامبو بگ / بیگ بگ  راهکار مطمئن برای تخلیه کیسه‌های یک یا چند لایه و به همراه یا بدون لفاف پلاستیکی می باشد. با توجه به تجربه گسترده شرکت، تخلیه انواع مواد از کیسه های جامبو بگ با اشکال و جنس های متنوع با در نظر گرفتن جنبه های زیست محیطی، ATEX، هایژنیک، HSE ممکن می باشد.

 

دستگاه تخلیه جامبو بگ، دستگاه تخلیه بیگ بگ

 

ویژگی‌های سیستم تخلیه جامبو بگ

  • صرفه جویی در فضای کارخانه با در نظر گرفتن بالابر یکپارچه جامبوبگ به همراه ریل حرکت 
  • بدون نیاز به لیفتراک
  • قیف تخلیه و انتقال دهنده یکپارچه
  • ایمنی اپراتور در هنگام جابه‌جایی جامبو بگ‌
  • عملکرد بدون گرد و غبار
  • طراحی ارگونومیک برای تخلیه آسان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سیستم های انتقال مواد پنوماتیک، دستگاه تخلیه کیسه، دستگاه تخلیه جامبو بگ و دیگر اجزای سیستم انتقال با مهندسین فروش شرکت دیباج صنعت پاسارگاد در تماس باشید.