دستگاه های  تشخیص و جداسازی ناخالصی ها و آلاینده ها در صنایع پلاستیک، لاستیک، شیمیایی و سلولوزی

دستگاه های تشخیص و جداسازی ناخالصی ها و آلاینده ها در صنایع پلاستیک، لاستیک، شیمیایی و سلولوزی

اهمیت خلوص در صنایع پلاستیک، لاستیک، سلولوزی و شیمیایی


بروز خرابی و توقف ناشی از آن در صنایعی با تجهیزات گران قیمت و فرآیندهای عمدتا اتوماتیک، می تواند خیلی سریع پر هزینه شود. بنابراین جلوگیری از صدمه دیدن ماشین آلات و توقف تولید بسیار ضروری است. در بسیاری از موارد ، قطعات بسیار ریز فلزی، مثل پوسته داخلی کنده شده از لوله ها، علت این مشکل هستند. راه چاره برای حل این مشکل استفاده از سیستم های ما می باشد.
متال دتکتور های ما ویژه صنایع پلاستیک، لاستیک، سلولوزی و شیمیایی با اطمینان می توانند  قطعات ریز فلزی را - بدون در نظر گرفتن نوع مواد - ردیابی کرده و به طور خودکار آنها را حذف کنند. با انجام این کار، آنها نقش مهمی در محافظت از ماشین آلات و ابزارها، تقویت قابلیت اطمینان روند تولید و اطمینان از تولید محصولات باکیفیت دارند.

 

 صنعت خود را از  انتخاب کنید:

صنایع لاستیک و تایر

صنایع کامپاندینگ پلاستیک ها

صنایع و فرایندهای شکل دهی پلاستیک ها

صنایع پتروشیمی

صنایع بهداشتی

صنایع شیمیایی

 

اهمیت بازرسی مواد اولیه و محصول در چیست؟

 

  • محافظت از ماشین آلات: صنایع پلاستیک، لاستیک، شیمیایی و سلولوزی، اغلب از تجهیزات گران قیمت مانند ماشین های قالب گیری تزریقی، کلندرها، اکسترودرها و ماشین های قالب گیری دمشی  استفاده می کنند. عملکرد مداوم این ماشین ها برای سودآوری یک شرکت بسیار مهم است. با این حال، عملیات به دلیل ریزترین قطعات فلزی ممکن است متوقف شود، که می تواند فیلترهای مذاب، هات رانرها و نازل ها را مسدود کند، چک ولوها را مسدود کرده و یا باعث آسیب رساندن به اسکرو و سیلندرهای پلاستی سایزرها شود. توصیه می شود برای جلوگیری از بروز این مشکلات از متال دتکتور ها و جداکننده های فلزات استفاده کنید، زیرا تشخیص به موقع و حذف آلاینده ها، استمرار تولید و بهره وری فرایند را افزایش می دهد.
  • تضمین کیفیت: به طور کلی، خلوص محصول یک اصل اساسی در مورد کیفیت است. علاوه بر این، آلاینده های فلزی بسیار ریز سبب تزریق این آلاینده ها بداخل محصول و افت کیفیت آن شود. در برخی از بخش ها مانند محصولات بهداشتی، حمایت از مصرف کننده دلیل دیگری است که چرا باید از هرگونه هزینه ای که می توان از آلودگی های فلزی جلوگیری کرد، استفاده کرد. استفاده از متال دتکتورها می تواند باعث کاهش نرخ ریجکت محصول، جلوگیری از شکایت مشتری و افزایش رضایت مشتری شود.

 

متال دتکتور (فلزیاب صنعتی) در صنایع پلاستیک

چه کاری از دستمان بر می آید؟


بیش از چهار دهه، Sesotec متخصص در تشخیص فلزات در صنایع پلاستیک، لاستیک، شیمیایی و سلولوزی بوده است. متال دتکتورهای ما علاوه بر فلزات مغناطسیی مثل آهن، سایر فلزات غیر مغناطیسی مثل فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس، برنج و سرب را ردیابی کرده و از بین می برد. علاوه بر این، فلزیاب های صنعتی ما بدون در نظر گرفتن اینکه فلزها در سطح محصول هستند یا اینکه داخل محفظه، با روکش، رنگ آمیزی شده، عایق بندی شده و یا در دل محصول جاسازی شده باشد، شناسایی و حذف فلز را با خیال راحت و قابلیت اطمینان بالا انجام می دهند. برای افزایش کارآیی، ممکن است منطقی باشد که یک جداکننده مگنت (آهنربا) در بالادست برای جدا کردن آهن و سایر ذرات مغناطیسی قرار گیرد.

دامنه محصولات ما در طراحی خود از نوع ماژولار است، بدین معنی که می تواند با کلیه نیازهای خاص که فرایندهای مختلف تولیدی را شامل می شود، سازگار شود. ما راه حل های استاندارد برای همه مراحل فرآیند داریم:

  • ورودی و خروجی سیلوی مواد
  • سیستم های انتقال ، خشک کن ها و کریستالایزرها
  • کانال های قبل تزریق مواد و آسیاب های مواد
  • سیستم های دوزینگ و تغذیه
  • ورودی دستگاه های شکل دهی پلاستیک (آخرین فرصت بازرسی مواد)
  • بسته بندی محصول نهایی (بررسی کیفیت نهایی)