متال دتکتور یا فلزیاب صنعتی- تشخیص و حذف صحیح ذرات فلزی

آیا می خواهید از خطر آلودگی های فلزی که سبب توقف تولید و یا آسیب به محصول می شود جلوگیری کنید؟ متال دتکتورهای صنعتی ما به طور قابل اطمینان تمام آلاینده های فلزی را شناسایی کرده و از تجهیزات و محصولات محافظت می کنند- کاملاً متناسب با برنامه شما.

صرف نظر از اینکه این فلزات- در سطح یا عمق محصول باشد- یا اینکه از آهن، چدن، استیل ضدزنگ یا فلزات غیر آهنی مانند آلومینیوم، مس و برنج ساخته شده است، سیستم های تشخیص فلز ما با استفاده از فناوری القایی، تمام آلاینده های فلزی مغناطیسی و غیر مغناطیسی را شناسایی می کنند. (به ویدئوی زیر مراجعه کنید.) متال دتکتور ها در زمان عبور فلزات سیگنالی را به کنترلر فرآیند ارسال می کنند و همراه با واحد جداسازی، محصولات آلوده را حذف می کنند- البته کاملاً بطور اتوماتیک. ماشین آلات ما برای صنایع غذایی مطابق با استاندارد هایی مانند IFS ،BRC و FSMA هستند.

 

 

متال دتکتورهای Sesotec محافظت مؤثر در برابر صدمه به ماشین آلات، توقف تولید، شکایات مشتری و برگشت محصول را ارائه می دهد. شما می توانید به بیش از 40 سال تجربه ما در زمینه شناسایی آلودگی و بازرسی محصول اعتماد کنید و جهت سفارش با شرکت دیباج صنعت پاسارگاد تماس بگیرید.

 

 

 

بازه محصولات ما

 

 

مزایای استفاده از فلزیاب های صنعتی ما (metal detector)

 

  • تشخیص  آلودگی های فلزی مغناطیسی و غیر مغناطیسی با حداکثر دقت.
  • جلوگیری از آسیب دیدن ماشین آلات و توقف تولید.
  • اطمینان از کیفیت محصول، مطابق با استانداردها و گواهینامه های مورد نیاز 
  • محافظت در برابر شکایات مشتری و مرجوع شدن کالا
  • جلوگیری از استهلاک سریع ماشین آلات

 

 

 

طیف گسترده ای از محصولات با گزینه های سفارشی


تکنولوژی های پیشرو ما با تنوع محصول توانسته است گستره وسیعی از کاربردها، محصولات، نوع انتقال و مراحل فرایند را در بر گیرد. هر زمان که راه حل های استاندارد کارایی مناسبی را ارائه ندهد، ما از طریق سفارشی سازی، روش دیگری را پیدا و پیشنهاد می کنیم. تجربه چندین ساله ما در انواع صنایع بصورت تقاضا محور، ما را قادر می سازد تا به سرعت در فرآیندهای وارد شویم و راه حل هایی ارائه دهیم که کاملاً متناسب با خط تولید مورد نیاز شما هستند.

از نظر طراحی و توسعه ، ما روی ساخت ، نصب و نگهداری و نظافت روزانه سیستم های خود طوری کار کرده ایم که تا حد ممکن کلیه کارها سریع و آسان پیش رود. همچنین ماشین آلات و سیستم های ما از سطح بالایی از پایداری مکانیکی و مقاومت در برابر تداخل برخوردار هستند - کیفیتی که در آلمان مهندسی و ساخته شده است.

 

 

شیوه عملکرد  متال دتکتور (فلزیاب صنعتی)

تشخیص مبتنی بر فناوری القایی
توانایی تشخیص متال دتکتورهای ما فقط به آهن یا فلزات مغناطیسی محدود نمی شوند بلکه شامل انواع فلزات دیگر نیز می شوند. برای این کار، آنها از روش فرستنده/گیرنده بر اساس القاء الکترومغناطیسی استفاده می کنند. در حین کار ، فلزیاب یک میدان الکترومغناطیسی ثابت تولید می کند. اگر یک قطعه فلز از ردیاب عبور کند، زمینه را مختل می کند و متعاقباً سیگنال هایی را به عنوان حضور فلز دریافت می کند.

 

 

 

آنالیز سیگنال دیجیتال

 

این نرم افزار در ماژول کنترل، سیگنال های ضبط شده را تجزیه و تحلیل می کند. نرم افزار باید بتواند به طور قابل اطمینان آلاینده های فلزی را از تداخل محیط یا خود محصول متمایز کند، زیرا یک محصول - بسته به هدایت ذاتی آن - می تواند سیگنال را تغییر دهد.
بنابراین در سیستم های کنترل ما از الگوریتم های پیشرفته ای برای تجزیه و تحلیل سیگنال ها با مقادیر مرجع استفاده می شود که از پیش تنظیم شده اند یا در حین انجام عملیات در حال اجرا هستند. این روش باعث می شود تا آلارم های خطا را تحریک نکنند، ضمن اینکه آنها را قادر می سازند با اطمینان آلاینده های فلزی را شناسایی کنند.

در صورت شناسایی یک آلاینده، ماژول (بسته به نوع پیکربندی) سیگنال را به کنترل فرآیند ارسال می کند، واحد جداسازی پایین دست را فعال کرده و به کارکنان فرایند اطلاع می دهد و البته رویداد را ثبت می کند.

 

 

جداسازی با کمترین اتلاف


می توانید از گزینه های متعدد شامل swivel arms, air-blast nozzles, pushers, rejection flaps swivel hoppers and retraction belts یکی را به عنوان ابزاری برای حذف محصولات آلوده به فلزات بصورت ایمن، خودکار و با حداقل اتلاف محصول انتخاب کنید. انتخاب خاص، به ماهیت محصول، نوع انتقال و پارامترهای دیگر بستگی دارد.

در بخش "دستورالعملهای مربوط به تشخیص آلاینده ها" در مورد تشخیص جسم خارجی در صنایع غذایی بیشتر بدانید.

 

فرصت های مشاوره و آزمایش
آیا هنوز سوالی دارید؟ آیا به دنبال بروشور یا برگه اطلاعات فنی هستید؟ آیا می خواهید  با توجه به برنامه خاص شما راه حل خاصی را برایتان توصیه کنیم؟ در این صورت لطفا با ما تماس بگیرید.

همچنین، مرکز فن آوری شرکت سسوتک امکان آزمایش محصولات شما با سیستم ها و دستگاه های موجود در شرکت را فراهم می کند. می توانید محصول را برای آزمایش برای ما ارسال کنید ، یا می توانید به صورت حضوری به دفاتر ما در ایران و آلمان مراجعه کنید.