نوآوری و ارتقا ظرفیت دستگاه کیسه پرکن دهان باز تمام اتوماتیک PAYPER

نوآوری و ارتقا ظرفیت دستگاه کیسه پرکن دهان باز تمام اتوماتیک PAYPER

 

نوآوری و ارتقا ظرفیت دستگاه کیسه پرکن دهان باز تمام اتوماتیک  PAYPER

 

شرکت PAYPER مفتخر است که از دستگاه کیسه پرکن دهان باز ارتقا یافته خود که در شش مدل تمام اتوماتیک عرضه می‌شود، پرده برداری کند. این دستگاه قادر به دستیابی به سرعت بالای 1800 کیسه در ساعت است. دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب برای  طیف گسترده‌ای از محصولات فله چه به صورت روان و چه غیر روان می باشد. دستگاه کیسه پرکن دهان باز شرکت PAYPER مناسب برای کیسه‌های پیش ساخته و دهان باز 5 تا 25 کیلوگرمی می باشد. جنس کیسه ها می تواند از مواد مختلفی از جمله کاغذ کرافت، PE، PP، آلومینیوم و یا حتی ترکیبی از PE و کاغذ باشد.

 

کیسه پرکن تمام اتوماتیک، دهان باز، ولو بگ، FFSف صنایع پتروشیمی ، صنایع شیمیایی، کود

 

خط تولید دستگاه  کیسه پرکن دهان باز شرکت PAYPER، با مدل CSA ، تحت یک فرایند طراحی مجدد و بهینه‌سازی جامع قرار گرفته است. این ابتکار نه تنها مصرف انرژی را کاهش داده است بلکه سرعت تولید را نیز افزایش داده است. علاوه بر پیشرفت‌های اشاره شده در ارتقا و بهبود این ماشین‌ها، ما در حال معرفی یک سیستم ثبت‌ اختراع شده جدید هستیم که محدوده تولید را گسترش می‌دهد و امکان کیسه پرکنی با کارایی بالا با نرخ حداکثر 1800 کیسه در ساعت را فراهم می‌کند.

 

 

در شرکت PAYPER طراحی قوی در اولویت قرار دارد تا دسترسی آسان برای تمیزکردن و نگهداری دستگاه را به خوبی فراهم کند. این طراحی خاص به نوبه خود زمان توقف تولید دستگاه شما را به حداقل می‌رساند. همه دستگاه‌های کیسه پرکن دهان باز این شرکت دارای سیستم‌های دوزینگ و توزین پیشرفته هستند. دستگاه کنترل کننده وزن دینامیکی شرکت PAYPER ، MSX، به طور ویژه برای فرایند پر کردن کیسه طراحی شده است و حداکثر دقت توزین را در سرعت‌های کیسه گیری بالا امکان‌پذیر می‌کند.

کیسه پرکن، FFS، open mouth، ولو بگ، valve bag، بسته بندی پتروشیمی

 

 دستگاه کیسه پر کن دهان باز (Open-Mouth Bagging)  شرکت PAYPER  قابلیت تطبیق‌پذیری بی نظیری با طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله صنایع معدنی، ساختمانی پتروشیمی، مواد شیمیایی، کود، بذر، غذای حیوانات خانگی و خوراک دام دارد و به خوبی برای هر کدام از این صنایع راهکارهای مناسب را ارائه می دهد. شرکت PAYPER از نزدیک با مشتریان خود همکاری می‌کند تا پیکربندی هر پروژه را مطابق با نیازهای خاص آنها تنظیم نماید، همچنین گزینه‌هایی برای مهرو موم کیسه‌ها، هواگیری کیسه، و مهندسی بسته بندی محصولات خورنده، ساینده یا ATEX ارائه می‌دهد.

 

دستگاه کیسه پرکن دیباج صنعت پاسارگاد payper صنایع پتروشیمی

 

شرکت PAYPER با بیش از 50 سال تجربه از پیشتازان طراحی و ساخت خطوط کیسه‌ پرکن تمام اتوماتیک در انواع  Open- Mouth، FFS،Valve Bag  و Big Bag می باشد. این پروژه‌ها شامل تجهیزات دوزینگ، توزین، کیسه پرکن، پالتایزر و استرچ هود است. شرکت PAYPER با تکیه بر دانش مهندسی و تجربه خود بهترین راهکارها را برای برآورده‌ سازی نیازهای مشتریان در زمینه خطوط کامل کیسه پرکن ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تجهیزات شرکت PAYPER با شرکت دیباج صنعت پاسارگاد به عنوان نماینده رسمی و انحصاری این شرکت در ایران تماس حاصل فرمایید.